Autentická značka

Chcete být nezapomenutelní?

Tady jste správně!  Pomocí autentické značky se můžete zapsat do mysli vašeho ideálního klienta, posunout své podnikání do úspěšných výšin a konečně mít pocit, že vše zapadlo kam má.

{

Ano, začínajícímu podnikateli opravdu stačí, aby každý, kdo s ním příjde do kontaktu odešel s dobrým pocitem, vědomé budování značky však přináší nespočet výhod.

Výhody budování značky

Budování značky není med a zahrnuje dlouhodobou snahu a úsilí, které je však odměněno množstvím výhod, které vás přesvědčí do toho jít. Co vám budování značky přinese?

 

Smysluplnost

Promyšlený plán zajišťuje smysluplné rozdělení času a financí.

Odlišitelnost

Důraz na jedinečnost značky nám pomáhá odlišit se a vyniknout.

Konzistentnost

Identita zjednodušuje konzistentnost v online i offline prostředí.

Cílenost

Smysluplné zacílení značky pomáhá lépe oslovit cílové publikum.

Úspěch

Stabilní základna zákazniků zvyšuje šanci na dlouhodobý úspěch.

Zapamatovatelnost

Konzistentní používání identity podporuje zapamatovatelnost.

Udržitelnost

Zvyšte svou šanci pro dlouhodobou udržitelnost vašeho podnikání.

Důvěryhodnost

Upevňování identity zvyšuje důvěryhodnost podnikání.

Profitabilnost

Ochota zákazníků zaplatit vyšší cenu za produkty či služby.

Můžeme si to společně představit…

Je pátek odpoledne a vy si vychutnáváte sklenku prosseca na zahrádce vaší oblíbené restaurace. Usmíváte se, protože uplynulý týden proběhl hladce. Dokonce jste zaslechli jak vás klientka vychválila kamarádce tak, že jste se začali i trochu červenat. Poslední dobou se to děje čím dál častěji a to jste minulý měsíc zvedali ceny.

Celkově se cítíte finančně stabilnější. Včera jste si konečně koupili ten nový pracovní počítač a to bez výčitek a starostí o další měsíc. Prostě to šlape, jak má, možná za to může Katka, kterou jste minulý měsíc přijali do týmu, je šikovná, ulehčila vám dost práce.

V úterý odpoledne bylo krásně, vzali jste děti do aquaparku a společně si to užili. Už nemáte při práci výčitky, že byste se měli více věnovat dětem a u času s dětmi nemyslíte na práci. Work-Life Balance prolétlo vám zrovna myslí.

Vaše vysněná realita může vypadat jakkoliv, vždy však ale začíná promyšlenou strategií.

Jak to funguje

Většina podnikatelů a firem při myšlence na značku automaticky přeskočí k logu a vizuální identitě. jediný správný postup však vždy začíná strategií značky.

 

Strategie značky

Strategie značky je akční plán, který vám pomůže určit směr vaší podnikatelské cesty. Plán, který zajistí promyšlené investování času a finančních prostředků do činností, které skutečně posunou vaše podnikání do úspěšných výšin.

Identita značky

Se dotýká naších smyslů. Je to vizuální a verbální vyjádření značky, které ji spojuje a podporuje. Zásadní je konzistentní používání v online i offline prostředí, které podporuje odlišitelnost a  zapamatovatelnost v mysli cílového klienta.

Promyšlená strategie

Promyšlená strategie je jako základová deska domu, drží jej pevně na místě a vichřice ho neodvane. Je to jako mapa k cíli, můžete cestovat bez ní, ale kdoví kam dojdete. 

 

Jádro značky

Často opomíjená a přesto jedna z nejdůležitějších částí budování značky. Se mnou tuto část nepřeskočíte, společně si ujasníme smysl, vize a hodnoty značky.

Pozicování značky

Nejprve musíme vědět pro koho to vše děláme, tedy cílovou skupinu a ideálního klienta. Podiváme se na vaši konkurenci z pohledu sdíleného zákazníka a jaké marketignové iniciativy dávají na trhu smysl.

Osobnost značky

Osobnost značky založená na archetypu, nám pomůže spojit se s cílovým publikem na emociální úrovni. Tonalita a slogan značky zajistí, že budeme mluvit jejich jazykem a nastaví způsob komunikace.

Chci budovat značku

Pokud vás výhody výše nepřesvědčily, pokračute ve čtení. Pokud však tušíte, že to je přesně to pravé ořechové pro vaše podnikání, jste tady správně. Napište si o úvodní konzultaci a já vás provedu promyšleným procesem.

IDENTITA ZNAČKY

Tvoří nezapomenutelný dojem a příběh, jenž se dotýká srdcí a myslí zákazníků. Usnadňuje komunikaci a zvyšuje důvěryhodnost a dlouhodobou udržitelnost podniku. 

 

Vizuální identita

Vše co si běžný člověk představí pod pojmem značka a ještě trochu navíc. Zahrnuje Logo, Typografii, Barevnou paletu, Grafické prvky, Ikony a vzory, Fotografie a obrázky, Brandingové prvky a pravidla. 

verbální identita

Vše, co o sobě značka říká a také tonalita této komunikace. Způsob, jakým značka komunikuje prostřednictvím psaného a mluveného slova. Zahrnuje Název a názvy služeb či produktů, Slogan, Hodnoty a příběh. Hlas a tón komunikace, slovní zásobu, apod.

Kolik stojí autentická značka

Budovaní značky je dlouhodobý a vytrvalý proces. Dovolte mi být po vašem boku na cestě za úspěchem vašeho podnikání díky promyšlené značce.

Start

Startovací balíček, který obsahuje ten nejnutnější základ na začátku budování značky. 

Úvodní konzultace

Konzultace trvá 60 minut a my si na ni povíme vše potřebné. Úvodní konzultaci je možné si koupit také zvlášť a v případě, že budeme pokračovat, odečtu vám ji z celkové ceny.

Strategie značky

Společně projdeme workshopem na vytvoření značky, který zahrnuje:

  • Jádro značky (smysl, vize, hodnoty)
  • Pozicování značky (Cílovka a persóny, Konkurence a trh, marketingové iniciativy)
  • Osobnost značky  (osobnost, tonalitu a slogan)

Vytvoříte si základní strategický list.

Workshop probíhá online přes videohovor. Dle tématických okruhů je rozložen do 3 schůzek (každá cca 3 hodiny).

Identita značky

Na základě strategie navrhnu jednoduchou vizuální identitu, která bude obsahovat:

  • Horizontální logo, Logoznak
  • Barevnou paletu
  • Styly písma

 

Součástí je 1 brandboard a Mini brandbook.

Cena: 29.900 Kč

KOMPLET

Profesionální balíček vhodný pro všechny, kdo to s budováním značky myslí vážně.

Úvodní konzultace

Konzultace trvá 60 minut a my si na ni povíme vše potřebné. Úvodní konzultaci je možné si koupit také zvlášť a v případě, že budeme pokračovat, odečtu vám ji z celkové ceny.

Strategie značky

Společně projdeme workshopem na vytvoření značky, který zahrnuje:

  • Jádro značky (smysl, vize, hodnoty)
  • Pozicování značky (Cílovka a persóny, Konkurence a trh, marketingové iniciativy)
  • Osobnost značky  (osobnost, tonalitu a slogan)

Vytvoříte si základní strategický list.

Workshop probíhá online přes videohovor. Dle tématických okruhů je rozložen do 3 schůzek (každá cca 3 hodiny).

V rámci balíčku komplet je možné všechny 3 schůzky projít během jednoho dne nebo si workshop rozložit na 9 jednodlivých schůzek.

Identita značky

Na základě strategie navrhnu komplexní vizuální identitu, která bude obsahovat:

  • Výběr z logotypů (dle plánovaného použití)
  • Barevnou paletu
  • Styly písma
  • Brandový vzor a vlastní ikony
  • Návrh vizitek a dalších propagačních materiálů

Součástí jsou 3 brandboardy a Brandbook.

Cena: od 45.000 Kč

Chcete autentickou značku?

N

Udělejte první krok

Rezervujte si níže úvodní videohovor nebo mi vaši představu napište na email@karolinakrizova.cz.

N

Úvodní videohovor

První videohovor je zdarma a trvá 30 minut. Poznáme se a objevíme možnosti spolupráce.

N

Začátek spolupráce

Až přijmete mou nabídku, podepíšeme smlouvu a začneme strategicky budovat vaši značku. 

N

Discovery call

Objevná hloubková konzultace, kterou zahájíme strategický a kreativní proces tvorby.

Spojme se online

Proberme to společně

Ať už chcete vytvořit nezapomenutelnou značku, autentickou webovou stránku, nebo Vás zajímá cokoliv jiného, rezervujte si úvodní videohovor zdarma.