Kdo jsem?
Karolína Křížová
Tvůrkyně webů, která má zalíbení v brandingu. Web-designérka, která si ráda hraje v Adobe. Konzultantka, které jde o to, abyste uspěli.
No ale taky máma, kterou baví pečení kváskového chleba, cestování a fotografování.
email@karolinakrizova.cz
+420 733 571 614

Kdo jsem?
Můj příběh
Můj první web
Začínala jsem jako většina mých vrstevníků psaním osobního blogu. Tehdy jsme ještě používali blogovací platformy bez vlastních domén a většinu obsahu naštěstí nakonec dobrovolně vymazali.
Tam kde ostatní ukončili psaní blogu díky malé sledovanosti, či usoudili, že obsah není použitelný, já pokračovala směrem k tvorbě reálného vlastního blogu na WordPressu, kde jsem publikovala rozhovory s lokálními podnikateli.
Více než psaní blogu mě však bavila samotná tvorba tohoto webového prostředí a toto zjištění mě dostalo na cestu, po které právě kráčím.
Vzdělávání z Czechitas
Vždy jsem byla člověk, který se rád kouká za oponu a ví, jak věci fungují. Začala jsem se proto učit základy HTML a CSS na portálu W3schools.com.
Po tomto samostudiu jsem se přihlásila na kurz Tvořím web od A do Z, který v Ostravě pořádaly Czechitas. Čím více jsem se učila, tím více jsem věděla, že potřebuji rozumět i dalším oblastem tvorby webu.
Jasným směrem pro mě byla optimalizace pro vyhledávače a copywriting na webu, proto jsem navázala kurzy Úvod do SEO, Digitální Copywriting, SEO Copywriting a SEO pro WordPress.
První klientské weby
S dostatečnou znalostí pro postavení základního webu jsem začala pracovat s prvními klienty. Prvních pár webů jsem tvořila ještě zadarmo, abych si rozšířila své portfolio.
Ačkoliv jsem se zatím nikde nepropagovala a o mé práci věděla pouze má rodina a přátelé, začaly se kupit také první placené zakázky, které mě toho mnoho naučily.
Budování značky a Strategie
Když jsem se rozhlížela kolem sebe a na poptávku a přání stávajících klientů, všimla jsem si základního vzorce, který se často opakoval.
Začala jsem více přemýšlet o svém procesu a o tom, kam chci své klienty zavést a čeho jim pomoci dosáhnout. Mí klienti dělali svou práci kvalitně, ale v online světě se často neorientovali a chyběly jim podstatné souvislosti.
Vše prostě směřovalo k Brandingu a Strategii značky. Mým cílem bylo mým klientům poskytnout to, co opravdu potřebovali, aby se dokázali pohybovat směrem k vytyčenému cíli.
Kurzy a Zase Kurzy
Člověka, kterého jeho práce baví poznáte tak, že nerozlišuje pracovní dobu a volný čas. Místo románů čte knížky z oboru, místo seriálů sleduje Youtube videa o tvorbě webu a brandingu a na procházce poslouchá podcasty o businessu a seberozvoji.
To vše prokládá dobrým jídlem a dalšími kurzy. Neangličtináři snad nachvilku odpustí výpis kurzů s anglickými názvy, já se prostě většinu věcí učím anglicky.
Mezi mé nejnovější kurzy patří:
- Principles of Presentation Design a Presentation design: Create a Professional Template od Katye Kovalenko,
- Color Theory Applied to Online Projects od Jamese Ecclestona,
- Introduction to UX Design od Ethana Parryho,
- Logo Design: From Concept to Presentation od Sagiho Haviva,
- Communicate with Confidence: Learn to Give Powerful Speechces od Kyoko Takeyama,
- Digital Marketing Strategy: Build Your Online Presence od Alice Benham,
- Contemporary Brand Identity: Using Verbal and Visual Branding od Michaela Johnsona a
- The Art of Storytelling for Freelancers and Creators od Sun Yi.
Vizuální identita na webu
Samozřejmostí na mé cestě bylo také přidání tvorby vizuálních identit jako součástí brandingu pro mé klienty. Tak vznikla láska k mé oblíbené Adobe čtyřce: Photoshop, Ilustrator, XD a Lightroom.
Tady a teď
A jsme na konci mého příběhu a začátku toho vašeho. Jaké budou vaše další kroky záleží jen na vás. Pokud chcete využít mých služeb objednejte si konzultaci a pokud jste stejný nadšenec jako já, nebo začínáte, můžeme zajít na luxusní ledový čaj do Cafe innu.